Moshi Moshi

Wednesday, September 16, 2009

::Aksi2 Panas Kat Lab ENV (18SX)::

Assalamualaikum...hehehe first time ni tulis entri kasi salam dulu. Biasanya main terjah je taip tak hengat. Bulan puasa la katakan. So, jiwa dan raga tu agak suci la. Bulan puasa dah nak berakhir pun, tapi kerja2 aku sebagai student kat sini sikitpun tak berakhir. Kerja makin bertimbun ade la. Semua kerja sumbat lepas raya. Lepas raya ni confirm kitorang semua struggle maut demi memuaskan permintaan zahir si subra tu. Alahai..redah dan redha kan aje. Semalam, seharian kitorang menghabiskan masa kt lab. Awal2 je follow, lepas tu..aku and the gossip girls mula la wat ceramah sendiri. Potpetpotpet.... Keseronokan berfoye2 kat belakang tu makin extreme dengan kehadiran camera canon sponsored by mira. Hehe. Aku pun kalau dah jumpa camera terus la super sawan! Hahaa.. Kat bawah ni aku upload gambar2 kat lab semalam yang aku dah edit siap2. Bukan gambar2 panas pun, saje je letak tajuk gempak gile sebab nak grab attention. Hehehe. Take a look...

Mira n Edy...ececehhh

naza n anim


Haaa...watpe tu..

Mira, aina n anim (subra pun nak enteprem..yayy~)

Dah..x larat dah nak upload. Kalau nak gambar2 lain datang bilik aku. Hehe.
So, dikesempatan ni aku nak wish selamat hari raya untuk semua..maaf zahir dan batin atas semua salah silap. Diharap raya nanti tidaklah keterlaluan kita melantak sampai tak hengat dunia. Hehe.

Buat ehem2 tersayang yang berada jauh di perantauan...wekkkkk=P x mo sedey2 taw raya kat sane...raya kat mana2 pun same je..x bes mana pun raya kat Malaysia ni..(sumpah sy tipu!) wek..wek..wekkkk=P

p/s: anim..ko nak aku upload x gmbr ko nga urag2 totnob tu?? wakakaka...nnt aku upload okeyhhh

2 comments:

farhanim alias said...

wayh3~!!!!sngt pantas ye tindakan anda menghupdate..hakhak~semang r kwn ak ney..haha~

nway..sngt bes aritu berp0sing x hengat even si subra bwt muka x pueh ati...LANTAKKAN die..sape suh kurung kite lelame dlm lab....ape lg...g0ssip gurl bermaharaje lela la kn??hakhak~actulaly die sngt jeles same kite..nk la tu masuk dlm gmb0r skali..hihi~

n...utk gmbr agk sens0red ney..sila anda2 sume jgn slh phmmm..kami sume ney masih terkawal...p0se plak lg aritu..hihi~

p/s:cik sfwa..jgn k0 ngade nk update gmbr c0meyku tu...ak juz akn kasi gmbr tu kt ak nyer"tet..tet..."baru le mantap!!huhu~

s.a.f.w.a said...

ecececehhhh die...da ber'tet..tet..' eh skng....nnt aku ks okeyh pic ko kt 'tet..tet' ko tuh...agak2 bley sawan kot law die tgk nnt...ish..ish...

p/s: pssssstttt...sape 'tet..tet' ko tuh?? hikhikkkk...