Moshi Moshi

Friday, November 21, 2008

::Cuti Sem Datang Lagi!!::

Sekarang dah start cuti sem. Dah habis pun sem 5..yeahhh! Tapi ntah la..aku tak rasa excited sangat pun. Banyak benda tak best yang happened akhir2 sem aritu. Hubungan aku dengan member2 yang aku sayang tak berapa ok sgt. Bukan tak ok langsung, cume tak ok macam biasa..sedihnyeee.....(T_T). Tak tau la hubungan tu boleh ok semula or tak. Thing seems so uncertain rite now..i do really hope dat everytin will be fine later. Gelak2 cam dulu, hangout, gosip2... Aku ingat aritu nak hang out dengan diorang after exam tp masing2 blah awal..xberkesempatan lak. Aku juz sempat lepak2 dengan syu je malam tu. Pastu buat marathon layan movie indon sampai pukul 4 pagi..hehee. Esoknya pulak, kitorang lepak rumah aina makan2. Sedap mak dia masak tapi pedas sikit la..sampai terkeluar mukus2 aku yang terpendam..ahakzz..yurkkk! Petang tu plak terus mama datang amek aku(mama memang tak kasi can untuk aku berfoye2..hehe). Aku xde rasa excited pun. Aku diam je dalam kereta. Banyak benda yang aku fikir. First, aku risau dengan last paper aritu..subjek wastewater. Ntah la, aku rasa aku burn 40 markah camtu je..huhh! Pastu, aku fikir lak pasal hal aku dengan member2 aku tu. Pastu, aku fikir pasal mp4 aku. 700 lagu dalam mp4 aku hilang camtu je..hilang sekali dengan 40 video best2 yang aku susah2 kumpul..waduhhh! Aku kena download semula... Tu la 3 perkara yang berlegar2 kat kepala aku sepanjang perjalanan dari pj tu. Bile dah sampai rumah tu, bermula la cuti sem aku. Tapi aku tetap tak happy..sobsobbbsss. Aku ingat cuti sem ni nak kerja tapi mama pulak tak kasi. So, aku nak duduk rumah je menggemukkan badan disamping mempelajari ilmu2 berumah tangga..wahaha..ok x?? Fighting safwa!! K la,daaaaaaaaaa~!!

No comments: