Moshi Moshi

Thursday, November 20, 2008

::Malam Yang Menyeramkan::

Semalam aku lepak dalam bilik abang aku online. Lama la jugak aku berfoye2 di alam maya tu. Dalam pukul 3 pagi tu baru aku stop. Time tu aku sorang2 je..yang lain semua dah tido. Aku pun masuk la bilik aku. Gelap. Aku rasa tak sedap hati. Macam ada 'sumtin' je dalam bilik tu. Eishh..dah la aku tidur sorang2. Cuak2. Aku pun bukak lampu, usha2 bilik aku jap. Semuanya ok je. Pastu aku tutup lampu n landing atas katil dengan yakinnye. Gelappp...sunyiii...sepiii....tiba2 ada barang dalam bilik aku terjatuh. Oo my God..aku terus nyorok dalam selimut. Pejam mata rapat2. Aku tak berani nak tengok apa2 pun. Mungkin ada entiti halus sedang berkeliaran dalam bilik aku tu kot....warghhh! Dalam takot2 tu, aku pun terlelap...ZzzzzZZzzz... Tiba2 aku terjaga..sebab aku rasa katil aku goyang! Dalam keadaan separuh sedar tu, aku memang rasa katil aku macam bergegar..2 kali..tapi aku malas nak layan sebab nikmat tido tu mengatasi rasa takot aku..hahaa. Lagi pun aku fikir, mungkin sebab katil aku dah tak kukuh kot. So, aku sambung je la tido...ZzzZZZzzzz. Esok paginye, dengan sukacitanye aku try la goyang2kan katil aku..dan dengan dukacitanye gak aku dapati katil aku tu kukuh je. Sikit pun xde efek bila aku try goyang2 kan. Errrkk..aku pun lantas mengambil towel dan pergi mandi sambil dalam hati tertanya2 "kenape tibe2 barang aku terjatuh? walhal xde angin pun.. kenape katil aku tibe2 goyang?? walhal kukuh je.." Agagagaaa!! Biasa la tu, kewujudan entiti2 lain memang tak dapat dinafikan..Wallahualammm. Take it easy babeyh! k,daaaaaaaaaaa~!!

No comments: