Moshi Moshi

Monday, May 25, 2009

::Korea Embassy Event::

Anyong haseyo... =)
Baru2 ni aku join Korea Embassy Event 2009. Memang hyper seronok la!! hehe. Event ni Kedutaan Korea yang anjurkan. Ramai jugak spesis2 koreanholic yang join event tu. Orang Korea pun ramai gak yang datang. So, amek kesempatan la usha mamat2 korea yang hensem dengan gaya2 tak mandi tuh...ngeee~ Macam2 ada...pertunjukan martial arts Korea, tarian tradisional Korea, makanan Korea, tempat2 menarik kat Korea dan macam2 lagi la aku malas nak type xde mood lagi ni..adeihhh....... Persembahan Nobody pun ada gak tapi bukan Wondergirls la yang datang, ntah mane2 minah dia kutip. Tapi yang buat aku teruja dengan extremenya sebab ada pelakon2 'Boys Over Flowers'!! mwahahaha...walhal bukan yang real pun..sekadar patung kertas je. Dapat la cium2 Junpyo..peluk2 Jihu..Hahaa. Disamping melakukan aktiviti tak bermoral bersama patung2 tersebut, aku tak melepaskan peluang gak untuk pakai hanbok. Best! Rasa macam anak jati korea je bila pakai hanbok tu..hehehehe. Kat bawah ni aku uploadkan beberapa keping gambar kat event tu..layannn...








Ngeeee..oppa, saranghae~!!! hehe..setakat jumpa patung pun dah sawan gile. Kalau jumpa yang real2 punya..tak tau la apa aksi2 terlampau yang aku akan buat. kuikuii...
Ok la, semoga enjoy. Kamsa hamnida..anyong~

5 comments:

haneem said...

kl0r jmpe real ak tw k0 psti ik0t die blek k0rea...kl0r die suh jd maid pun nth2 k0 setuju gk..hihi

s.a.f.w.a said...

hihii,mungkin2..besnye law dpt jumpe yg real..aaaaaaaaaa

the bends said...

haish kamu neh!
hik hik...da teruk da neh...

s.a.f.w.a said...

hehe..chronic2
junpyoooooooo!!!
auwww..^^

Unknown said...

Anyonghaseyouuuuu junpyo oppa hukhuk