Moshi Moshi

Tuesday, May 19, 2009

::Nightmare Semester 6::

Uishh..dah berkurun aku x sentuh blog ni. Kebizian terlampau tatkala semester 6 membuatkan aku langsung xde masa nak merapu kat sini..hehe kunun la..(walhal banyak buang masa kat website cassiopeia) ngeeee...!! Sekarang dah cuti sem balik..bermakna tinggal lagi 2 sem untuk aku tamatkan pengajian aku. Yeahhh~ Mengimbau balik semester 6, macam2 hal berlaku kat aku...
sedih,suka,duka,penat,sakit,nangis,kesal..ermmm......
Aku percaya, setiap apa yang jadi tu mesti ada hikmahnya..tak pun, Tuhan nak aku belajar 'sumtin'..sebab tu Dia kasi aku lalui pengalaman2 tu semua. Sesungguhnya, Allah tu Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk hambaNya. Pernah dalam sem ni, aku berada dalam tahap depresi yang sangat tinggi sampai tekanan darah aku pun turun mendadak..hemoglobin pun kurang..rasa cam nak pitam je. Time tu aku memang sangat2 tertekan dan terlalu memikirkan satu perkara tu sampai bernanah otak aku..hukhukk! Alhamdulillah, sekarang semuanya dah setel..aku pun dah sihat balik..dan mampu tersenyum kembali =) ngeee...good morning revival!! Thanx for those who always stickin up by my side thru my ups n down..dan kepada insan2 yang aku sayang, thanx for ur never-ending encouragement..Semoga Tuhan merahmati kamu semua...aminnnnn~~~

2 comments:

haneem said...

s0b3..cedey nyer...
sem 6 adlah sem yg paling mncabar 4 our class sfwa...n0t 0nly u..haha..

h0pefully kesah sedey k0 tu n0t repeat again..amin~~

s.a.f.w.a said...

betul2..sgt mencabar..
ermm..amiinnnnn~~~ thanx my fren =P